Schapendrijven

Voor hen die willen starten met schapendrijven is het best om te starten met een ervaren instructeur. Die zal in staat zijn om de individuele aandacht en instructies te geven die nodig zijn.

De schapen en de trainingsfaciliteiten zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden.

De honden die het meest geschikt zijn voor schapendrijven zijn de typische herderrassen zoals de Border Collie, de Bearded Collie, de Australische Kelpie, de Australische Herder, de Zwitserse Herder en de Schotse Colie.

Opgelet, momenteel is er een ledenstop.

Schapendrijven alle rassen:

Meer info: info@hondenschool.be

Zaterdag

10u00 - 12u00

Initiatie & Prépuppy’s

Voorkomen is zoveel malen beter en makkelijker dan genezen. Zeker bij de opvoeding van je hond!

Gehoorzaamheid

Deze cursus heeft maar 1 doel, namelijk ervoor zorgen dat uw hond geen last is voor ons, dat wij geen last zijn voor uw hond en dat de hond en zijn…

Jacht – Retrievers

Als je de gelukkige bezitter bent van een Retriever is er in de Hasseltse Hondenschool een opleiding enkel voor deze groep.