Jacht – Staande honden

De jachtopleiding heeft tot doel een jachthond klaar te stomen voor de praktische jacht en/of aanvullende jachtwedstrijden. Enkel jachthonden mogen hieraan deelnemen.

Door de basisopleiding, gehoorzaamheidstraining en een voortgezette opleiding africhting, wordt de jachthond op een zodanige manier gevormd tot een hond die zijn bruikbaarheid voor het jachtgebeuren kan aantonen. Deze bruikbaarheid kan worden getest op een proefwedstrijd voor jachthonden.

In de Hasseltse Hondenschool wordt in deze discipline enkel “werk na het schot” aangeboden.

De opleiding richt zich tot de groepen Staande Honden, Spaniëls en Retrievers.

info@hondenschool.be

Alle klassen:

Donderdag

19u00 - 21u00

Zaterdag

09u00 - 12u00

Initiatie & Prépuppy’s

Voorkomen is zoveel malen beter en makkelijker dan genezen. Zeker bij de opvoeding van je hond!

Gehoorzaamheid

Deze cursus heeft maar 1 doel, namelijk ervoor zorgen dat uw hond geen last is voor ons, dat wij geen last zijn voor uw hond en dat de hond en zijn…

Jacht – Retrievers

Als je de gelukkige bezitter bent van een Retriever is er in de Hasseltse Hondenschool een opleiding enkel voor deze groep.