Jacht – Retrievers

Als je de gelukkige bezitter bent van een Retriever is er in de Hasseltse Hondenschool een opleiding enkel voor deze groep.

De Retriever is van oorsprong een jachthond. En als je je hond niet als dusdanig opleidt, doe je hem zeker te kort. De grootste vreugde kan je je Retriever geven door hem te laten werken. Hij zal altijd klaar staan om zijn baasje te plezieren.

De jachtopleiding heeft voor sommige mensen een negatieve bijklank. Al te vaak wordt er gedacht aan hardheid en africhting ‘par force’, maar dit is zeker niet zo voor de retrieveropleiding. Het karakter van een Retriever leent zich niet to hardheid.

Je hond zal er enorm plezier aan beleven. Je hoeft zelf ook geen jager te zijn om de natuurlijke kwaliteiten van je hond naar boven te halen.

Op training werken we hoofdzakelijk met dummy’s. Dit zijn gevulde canvaszakjes die in alle denkbare omstandigheden dienen geapporteerd te worden.

info@hondenschool.be

Alle klassen:

Dinsdag

19u30 - 20u30

Initiatie & Prépuppy’s

Voorkomen is zoveel malen beter en makkelijker dan genezen. Zeker bij de opvoeding van je hond!

Gehoorzaamheid

Deze cursus heeft maar 1 doel, namelijk ervoor zorgen dat uw hond geen last is voor ons, dat wij geen last zijn voor uw hond en dat de hond en zijn…

Jacht – Retrievers