banner_dogimports

Ontstaan

De “Hasseltse Hondenschool vzw” biedt hondentraining aan sinds 1984.

Vrij snel werd tegemoet gekomen aan de noodzaak tot het geven van gedrags- en gehoorzaamheidscursussen.

Door verdere bijscholing en interne opleidingen is het aantal aangeboden opleidingen de afgelopen jaren flink toegenomen.

Onze missie

Vandaag biedt de “Hasseltse Hondenschool vzw” aan haar leden tal van hondenopleidingen en hondenafrichtingen aan.

Door een zo breed mogelijk gamma aan disciplines te verzorgen, mag men gerust stellen dat elke hond, ongeacht zijn ras, in onze club zeker zijn gading zal vinden.

Algemeen

Voor het geven van de opleidingen beschikt de “Hasseltse Hondenschool vzw” over een uitgestrekt terrein, als ook over een team van opgeleide en gebrevetteerde instructeurs.

De “Hasseltse Hondenschool vzw” is vanaf de oprichting aangesloten bij de Koninklijke Kynologische Unie (KKUSH 0925).