inschrijvingen

Hey !
Je staat op het punt om je in te schrijven om lid te worden van de Hasseltse Hondenschool.
Hier nog enkele belangrijke puntjes om rekening mee te houden alvorens er aan te beginnen.

Lidgeld

Je kan genieten van 3 formules binnen onze hondenschool. Dit is afhankelijk van het aantal geleiders dat je inschrijft. Je kan meerdere honden per persoon geleiden. Dit heeft geen invloed op de prijs.

Je hebt altijd recht op 2 gratis proeflessen.
Het betaalverzoek zal verstuurd worden van zodra je lidmaatschap is goedgekeurd door de discipline verantwoordelijke. Dit zal gebeuren nadat je de proeflessen hebt afgerond.

• SOLO : €85
    • 1 geleider per jaar (plus €5 waarborg voor de lidkaart )
    • Verzekering voor zowel geleider als honden inbegrepen
  • DUO : €140
    • 2 geleiders per jaar (plus €5 waarborg voor de lidkaart per persoon)
    • Verzekering voor zowel geleiders als honden inbegrepen
  • FAMILY : €150
    • Vanaf 3de geleider geldt dit abo.
      Ongeacht het aantal geleiders betaal je een vaste prijs van €150. (Plus €5 waarborg voor de lidkaart per persoon)
    • Verzekering voor zowel geleiders als honden inbegrepen

Opgelet: De geleiders dienen wel op het zelfde adres te wonen om van deze formules te kunnen genieten en moeten minstens 12 jaar te zijn om individueel te mogen trainen.
De lidkaart is tevens verplicht elke les op zak te hebben

Welke info/documenten moet je bij de hand hebben bij de inschrijving?

• Je identiteitskaart
  • Gegevens van je hond
    • Chipnummer van de hond
    • Vaccinactie datum van de hond

Indien het om een voorinschrijving gaat en je deze info nog niet hebt.

Geen nood dit kan je later nog allemaal zelf aanpassen.
Vul gewoon X of de datum van inschrijving in het veld in waar je nog geen info van hebt.

Inschrijven van meerdere geleiders

Indien je met meerdere geleiders wilt inschrijven gelieve dit aan te geven in het “Stel hier uw vraag” venster of communiceer dit met je discipline verantwoordelijke.

Voorlopig moeten wij hier nog een manuele interventie doen betreft de betaling van het lidgeld.

Inschrijven van meerdere honden

Indien je een extra hond wilt toevoegen.
Vergeet dan zeker niet op de blauwe “Extra hond toevoegen”-knop te drukken rechts bovenaan.

Inschrijven voor een andere discipline dan gehoorzaamheid

Gelieve dit aan te geven in het “Stel hier uw vraag” venster.
De verantwoordelijke van de discipline zal verder contact met je opnemen om de inschrijving af te ronden.

Zodra je lidmaatschap is goedgekeurd door de discipline verantwoordelijke zal je het betalingsverzoek ontvangen. Dit zal gebeuren nadat je de proeflessen hebt afgerond.

READY TO RUFF ?!

Schrijf je zeker ook in voor de nieuwsbrief.
Zo blijf je up-to-date wat er leeft binnen de Hondenschool 😉

Inschrijven kan via een klik op onderstaande knop.